Množstevná

zľava

100%-ná

spoľahlivosť

Rýchle

dodanie

Philips
Osram
Megaman
Mean Well
B.E.G. Luxomat
Panasonic
GE Lighting
Samsung
Sylvania

My sme sito

Napísali ste o nás

Najviac nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a preto robíme všetko, čo je v našich silách, aby ste boli vždy spokojní s vaším nákupom a radi sa k nám vrátili zas.

Róbert

Odporucam tento obchod aj ked ma malo recenzii pri nakupe nad 30 eur kurier zadarmo a este ked pride balik v poriadku a este okrem toho je v nom aj darcek uzasny ste objednam znova a velmi rad

Tomás Tenner

Všetko funguje dokonale. Objednávka, dodanie, podpora. Toto je dnes velmi vzácne!! O kvalite ponákaných produktov je zbytočné hovoriť - všetko TOP značky.

Spoľahnite sa

Môžete sa spoľahnúť, že u nás nájdete len kvalitné produkty od svetových výrobcov za najlepšie ceny a s najlepšími službami.

Night Breaker Laser
Osram Night Breaker Unlimited
Osram Silverstar 2.0
Osram Ultra Life
Osram Cool Blue Intense
Philips RacingVision
GE Megalight Ultra 130%

Prosím prečítajte ešte pred nakupovaním!

Prevádzkovateľ

Prevádzkovateľom internetového obchodu www.lumenet.sk je firma LUMENET SK s.r.o. so sídlom Fraňa Mojtu 18, 949 01 Nitra. IČO: 50291971, zapísana v obchodnom registri Okresného súdu v Nitre, Oddiel: Sro, Vložka číslo 40850/N.

V prípade osobnej návštevy sídla firmy prosíme, aby ste nás vopred kontaktovali na tel. čísle 0901 706 803 alebo emailom na lumen (zavináč) lumenet (bodka) sk

Základné pojmy
  • Cena tovaru – finančná čiastka uvedená pri každom ponúkanom tovare, alebo službe uvedenej na stránke www.lumenet.sk vyjadrená v mene Eur a platná v deň uskutočnenia objednávky. Pokiaľ nie je uvedené inak tak všetky ceny uvedené v internetovom obchode sú konečné vrátane DPH. V cene tovaru nie je zahrnuté poštovné.

  • Recyklačný poplatok - jeho výška je určená na úhradu nákladov na zber, prepravu a spracovanie elektroodpadu z domácností pochádzajúceho z elektrozariadení. Výška recyklačného poplatku konkrétnych výrobkov nájdete nižšie.
  • Tovar – výrobky ponúkané predávajúcim prostredníctvom internetového obchodu v rámci jeho podnikateľskej činnosti.

  • Predávajúci – je spoločnosť LUMENET SK s.r.o., Fraňa Mojtu 18, 949 01 Nitra – prevádzkovateľ internetového obchodu

  • Kupujúci – je fyzická, alebo právnická osoba, ktorá prostredníctvom internetového obchodu uzatvorila s predávajúcim na základe objednávky a následného potvrdenia objednávky predávajúcim kúpnu zmluvu.

  • Zmluvou uzavretou na diaľku - sa rozumie zmluva medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.

  • Webové sídlo – internetový obchod www.lumenet.sk

  • Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

 

Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že s Obchodnými podmienkami súhlasí a tieto sa budú vzťahovať na všetky vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim pri uzatváraní kúpnej zmluvy a prípadnej reklamácii tovaru.

Dodacie podmienky

Dodacia doba väčšiny tovaru uvedeného v internetovom obchode je 14 dní, alebo menej. Pokiaľ tovar nie je na sklade, je dodacia doba individuálna a bude kupujúcemu oznámená e-mailom, alebo telefonicky. V prípade, že kupujúcemu náhradná doba nebude vyhovovať, má právo objednávku zrušiť buď telefonicky, alebo e-mailom.

 

Kupujúci má právo si vybrať z nasledovných možností dodania tovaru:

 

  • Doručenie tovaru kuriérskou službou DPD - Tovar zasielame expresnou kuriérskou službou DPD. V tomto prípade je zásielka doručená nasledujúci deň od odoslania tovaru. (Nie od objednania tovaru) V prípade voľby kuriérskej služby DPD može kupujúci za tovar zaplatiť formou dobierky alebo on-line platbou kartou.

 

  • Osobný odber - Osobný odber je možný na základe telefonického, alebo písomného dohovoru (tel.: 0901 706 803, e-mail: lumen (zavináč) lumenet (bodka) sk) v prevádzke firmy Lumenet SK na adrese Dvorská cesta 23, 940 02 Nové Zámky. V prípade voľby vyzdvihnutia tovaru formou osobného odberu, je potrebné za tovar zaplatiť on-line platbou kartou.


Neprevzatie zásielky - V prípade neprevzatia zásielky zákazníkom (na základe objednávky) si predávajúci vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

Platobné podmienky

Kupujúci má možnosť pri kúpe tovaru si zvoliť jednu z nasledovných možností spôsobu platby za tovar (platba za tovar sa realizuje v EUR):

 

  • Dobierka - táto služba umožňuje kupujúcemu zaplatiť kúpnu cenu za tovar v hotovosti pri prevzatí zásielky. Túto službu poskytujeme len pri volbe doručenia kuriérskou službou DPD.

  • On-line platba kartou. Pri platbe kartou okamžitá zľava 2% z celkovej hodnoty objednávky. Túto bezpečnú a pohodlnú online platbu zabezpečuje Barion Payment Ltd. (MNB číslo povolenia: H-EN-I-1064/2013). Údaje Vašej platobnej karty sa k prevádzkovateľovi internetového obchodu nikdy nedostávajú.

Cena za prepravu

Prepravné náklady predávajúceho nie sú zahrnuté v kúpnej cene produktu. Tieto budú vyčíslené v objednávkovom formulári a vo vygenerovanej faktúre, alebo v cenovej ponuke zaslanej emailom  a kupujúci sa zaväzuje uhradiť ich spolu s kúpnou cenou. Predávajúci je však oprávnený jednostranne a podľa vlastného uváženia interne určiť hodnotu objednávky, pri ktorej kupujúci už neplatí cenu prepravy tovaru. Skutočnosť platenia alebo neplatenia ceny prepravy kupujúcim sa zobrazí v objednávke na web stránke predmetného internetového obchodu. Predávajúci je oprávnený jednostranne bez nutnosti uvádzania zmeny v týchto Obchodných podmienkach meniť a upravovať hodnotu objednávky (uzatvorenej zmluvy), pri ktorej kupujúci neplatí cenu prepravy. Na uzatvorené kúpnej zmluvy táto zmena nemá vplyv.

 

  • Poštovné v rámci SR

Kuriérska služba DPD - Tovar na Slovensko zasielame kuriérskou službou DPD. Tovar je doručený nasledovný deň od odoslania tovaru nie od zadania objednávky. V prípade, že tovar potrebujete doručiť súrne uveďte prosím do poznámky "Súrne" a my Vám tovar vyexpedujeme v čo najkratšom čase.

Ceny poštovného sú zavislé od výšky celkovej sumy objednávky (bez poštovného) a spôsobu platby za tovar nasledovne:

 

Objednávka v hodnote     Poštovné v EUR s DPH

   0 - 49,99 €                                  4,5

   50 - viac                               Zadarmo

Poistenie zásielky

Všetky odoslané zásielky predávajúcim sú poistené proti poškodeniu, alebo strate zásielky počas prepravy od predávajúceho ku kupujúcemu.

Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy

Táto časť obchodných podmienok sa riadi § 7 - § 10 Zákona o ochrane spotrebiteľa... 102/2014 Z.z.

 

Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní. Lehota podľa prvej vety plynie odo dňa uzavretia zmluvy, ak ide o:

-kúpnu zmluvu, odo dňa prevzatia tovaru;zmluvu, ktorého predmetom je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru

 

LUMENET SK, s.r.o. umožňuje spotrebiteľovi odstúpiť prostredníctvom vyplneného a odoslaného vzorového formulára pre odstúpenie od zmluvy na internetovej  stránke .

 

Odstúpenie a tovar zasielajte na adresu:

LUMENET SK , s.r.o,Dvorská cesta 23, Nové Zámky, 940 02

Tovar by mal kupujúci spotrebiteľ vrátiť najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. Rozšírené právo na odstúpenie od zmluvy prináleží zákazníkovi výlučne v prípade kompletných, nepoškodených a nepoužívaných produktov, ktoré majú všetky pôvodné štítky a zabezpečujúce prvky, ktoré boli na produkte umiestnené v momente jeho nadobudnutia zákazníkom.

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má predávajúci voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu resp. predávajúci má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený.

 

 

Odstúpenie od zmluvy predávajúcim

Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v zmluve v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim.

 

 

Záručná doba

Táto časť obchodných podmienok sa riadi § 620 Občianskeho zákonníka.

Na všetok ponúkaný tovar poskytuje predávajúci záručnú dobu 24 mesiacov.

Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru. Na preukázanie lehoty prevzatia tovaru slúži doklad od prepravcu, alebo daňový doklad v prípade prevzatia tovaru osobne.

 

Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady a vady materiálu.

Vady vzniknuté nesprávnym zaobchádzaním, skladovaním, neodborným zásahom a nadmerným opotrebením nepodliehajú záručnej dobe.

 

Pri veciach predávaných za nižšiu cenu predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

 

Na žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.

 

V prípade vzniku nároku na reklamáciu v záručnej lehote sa kupujúci obracia na prevádzkovateľa internetového obchodu.

Prevádzkovateľ internetového obchodu poskytne kupujúcemu asistenciu a príslušné informácie pri riešení reklamácie.

Zodpovednosť za vady tovaru

Táto časť obchodných podmienok sa riadi § 619 - § 627 Občianskeho zákonníka.

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

 

Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

 

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

 

Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.

Záručný a reklamačný poriadok

Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť predávajúcemu prípadné zistené chyby tovaru.

Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad.

 

Záručné podmienky sú upravené reklamačným poriadkom.

-Ak Tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je Tovar Kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.

-V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju Reklamáciu. Pri výrobkoch, ktoré na svoje fungovanie využívajú akumulátor, resp. rôzne druhy batérií, sa bežné opotrebenie akumulátora, resp. batérie, nepovažuje za vadu tohto výrobku, nakoľko sa tu jedná o súčasti výrobkov, ktoré bežným používaním prirodzene strácajú svoju životnosť./karcsi 1 rok zaruka /

-Dĺžka záručnej doby pre kupujúcich, ktorí sú spotrebiteľmi v zmysle trvá 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom, (viď. kontakty) zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá.

 

Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je predávajúci alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) zákona o ochrane spotrebiteľa ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje predávajúci kupujúceho formou dohodnutou medzi obidvoma zmluvnými stranami (e-mailom a doporučeným listom) a zároveň bude kupujúcemu spolu s tovarom doručený reklamačný protokol.

Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú udaním nesprávnej adresy kupujúceho. Kupujúci je oprávnený dôkladne skontrolovať tovar, ako aj jeho obal, pri jeho prevzatí od prepravcu/kuriéra a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. . V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca.

 

Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené kuriérskou službou je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u pracovníka kuriérskej služby. Poškodený tovar kupujúci od kuriéra neprevezme a poškodenie tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatí tovaru.

Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr v čase, ktorý je určený pri jednotlivých prepravných spoločnostiach v dokumente „Spôsoby doručenia“ a „Reklamácie“. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru je možné uplatniť, ak sa preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

 

Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci alebo z dôvodu ukončenia jeho výroby predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho o dôvode nedodania. Predávajúci je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru.

Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v lehote 14 kalendárnych dní .

Ochrana osobných údajov

IS obchodu je zaregistrovaný na Úrade na ochranu osobných údajov SR pod reg.č.: 201407924.

Spracovanie všetkých osobných údajov súvisiach s prevádzkou internetového obchodu www.lumenet.sk sa riadi Nariadením Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov,ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) - Nariadením GDPR.

 

Používaním internetového obchodu www.lumenet.sk kupujúci súhlasí so zhromažďovaním a používaním osobných údajov o ňom a jeho nákupoch v znení Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Kupujúci udeľuje tento súhlas na dobu neurčitú a môže ho kedykoľvek písomnou formou (e-mail, fax, listová zásielka...) odvolať.

Tieto informácie sú nutné pre vašu identifikáciu ako kupujúceho. Používame ich k realizácii a zúčtovaniu vašej platby za zakúpený tovar, na správnu distribúciu tovaru a pri komunikácii s vami. Umožnia uskutočniť potrebné účtovné operácie, vyhotoviť daňový doklad, poprípade identifikovať vašu platbu cez bankový prevod. Všetky údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri predávajúceho.

Vaše údaje neposkytujeme žiadnym subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie vašej objednávky. Databázu údajov nepredávame, neprenajímame, ani inak neposkytujeme žiadnej tretej strane.

Kupujúci je povinný uchovávať svoje prihlasovacie meno a heslo v bezpečí a neposkytovať ho tretej osobe. Predávajúci nenesie zodpovednosť za následky alebo škodu spôsobenú zabudnutím údajov, poskytnutím ich tretej osobe.

Aktualizáciu osobných údajov môže kupujúci uskutočniť priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu po prihlásení.

V prípade ak kupujúci heslo, alebo prihlasovacie meno zabudne, môže si pomocou služby "Obnova zabudnutého hesla" nechať zaslať heslo na emailovú adresu, ktorú uviedol pri registrácii.

V prípade ak si kupujúci želá zrušiť svoje uživateľské konto a zároveň nenávratne zmazať svoje osobné údaje z databázy stačí ak zašle krátku žiadosť na našu emailovú adresu lumen (zavináč) lumenet (bodka) sk.

V prípade že kupujúci si želá zasielať aktuálne informácie ohľadom noviniek a aktuálnych ponúk e-shopu www.lumenet.sk je potrebné zaškrtnúť políčko "Prihlásiť sa k odberu noviniek" pri registrácii. Túto voľbu je kedykoľvek možné aktualizovať v on-line režime vo svojom konte v oddelení "Moje osobné údaje". Zaškrtnutím políčka kupujúci vyjadruje svoj výslovný súhlas k odberu noviniek, ktoré mu budú zasielané elektronickou poštou.

 

Kupujúci berie na vedomie, že je povinný predávajúcemu poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný informovať predávajúceho o každej zmene svojich osobných údajov. Kupujúci potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne.

Predávajúci sa zaväzuje k tomu, že sa osobné údaje kupujúceho nebudú inak zverejňovať, alebo poskytovať tretej osobe a pod. výnimkou je konkrétna situácia súvisiaca s platobným stykom a distribúciou objednaného tovaru spotrebiteľovi, kde spotrebiteľ uvádza svoje meno, číslo a dodaciu adresu. Predávajúci sa zaväzuje k tomu konať tak, aby neboli zneužité osobné a dôverné údaje kupujúceho, aby subjekt neutrpel ujmu na svojich právach, taktiež dbá o ochranu osobného a súkromného života subjektu.

Dobrovoľne poskytnuté osobné údaje kupujúcich predávajúcemu slúžia k účelu sprostredkovania objednávky a tiež reklamných, resp. marketingových akcií predávajúceho, následne sú zhromaždené, spracované a uchované v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 18/2018 Z.z., o ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení do doby pokiaľ kupujúci nevyjadrí písomne svoj nesúhlas s týmto spracovaním zaslaným na mail lumen@lumenet.sk. Kupujúci má právo prístupu ku svojím osobným údajom a právo na ich opravu vrátane práva požadovať vysvetlenie a odstránenie chybného stavu a ďalších zákonných práv k týmto údajom.

Dotknutá osoba má právo v zmysle § 28 zákona č. 122/2013:

    1. na základe písomnej žiadosti vyžadovať od prevádzkovateľa potvrdenie či sú alebo nie sú jej osobné údaje spracúvané
    2. vyžadovať informáciu, akým spôsobom sú jej osobné údaje spracúvané,
    3. vyžadovať informácie o zdroji, z ktorého prevádzkovateľ získal jej osobné údaje,
    4. vyžadovať zoznam osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
    5. vyžadovať opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
    6. vyžadovať likvidáciu svojich osobných údajov, ktoré sú spracúvané, ak došlo k porušeniu zákona,
    7. vyžadovať blokovanie osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby,

na základe písomnej žiadosti namietať voči spracúvaniu ­ využívaniu ­ poskytovaniu svojich osobných údajov a žiadať ich likvidáciu v prípade, že sú tieto údaje bez jej súhlasu spracúvané a využívané na účely priameho marketingu

 

V rámci reklamačného konania sú od zákazníkov vyžadované nasledujúce údaje: meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, e-mail a podpis či digitálny podpis. Všetky takto získané osobné údaje sú spracované výhradne za účelom potrebným pre vybavenie reklamácie a v súlade so zákonom č. 1222013 Zb., o ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení.

 

 

 

 

 

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na lumen (zavináč) lumenet (bodka) sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Súvisiace zákony

102/2014 Z.z. o o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb

na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo

prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov

250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady

372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov

40/1964 Zb. Občiansky zákonník

513/1991 Zb. Obchodný zákonník

122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov

391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov


Ak máte akékoľvek otázky ohľadom objednávania cez náš internetový obchod, neváhajte kontaktovať nás na adrese: lumen (zavináč) lumenet (bodka) sk

Výška recyklačného poplatku

Cena výrobku obsahuje výšku recyklačného poplatku, ktorá môže byť nasledovná:

Autožiarovky                                      0,00 EUR s DPH

LED žiarovky                                      0,05 EUR s DPH

Svietidlo bez LED žiarovky:

- rozmery do 50 cm                           0,10 EUR s DPH

- rozmery nad 50 cm                         0,40 EUR s DPH

Svietidlo s LED žiarovkou:

- rozmery do 50 cm                           0,15 EUR s DPH

- rozmery nad 50 cm                         0,45 EUR s DPH

Lineárne žiarivky                                0,13 EUR s DPH
Kompaktné žiarivky                           0,13 EUR s DPH
Žiarivky                                                 0,13 EUR s DPH
Žiarivky neobsahujú sumu recyklačného poplatku.

Orgán dozoru

Orgán dozoru:  Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50  Nitra 1  ,Odbor výkonu dozoru,nr@soi.sk,tel. č. 037/772 02 16 ,fax č. 037/772 00 24